inafrika.reismee.nl

Zuid Afrika Kaapstad

Hallo Allemaal,

Inmiddels zijn we in Kaapstad! De laatste bestemming van de tour. Ongeloofelijk het is zo snel gegaan. Maar gelukkig heb ik nog 3 en halve dag hier. Gisteren hadden we een camping in de wijnvelden. Het is een prachtig gezicht. Het weer begint een beetje op Nederland te lijken met regen en een koudere wind. Gisterenmiddag hadden we een wijnproeverij dat hoort er natuurlijk bij als je hier bent. De wijnen waren erg smaakvol en daarna nog een gezellige avond! Vanochtend vertrokken richting Kaapstad en alles uitgeladen. Ik hoop maar dat het allemaal gaat passen in mijn tas. Het hostel is goed en we hebben uitzicht op het bekende Greenpointbaystadium van het WK en 10 minuten lopen naar het waterfront. Morgen heb ik een tour geboekt voor Robbeneiland en voor zondag ga ik richting Kaap de Goede Hoop. Vanavond is ons afscheidsdiner dus dat is een speciale avond! Misschien dat ik een dezer dagen nog een update doe van de blog!

En anders tot gauw!

Paul

Reacties

Reacties

Travel XL Nieuwkoop

Hoi Paul,

Nog even genieten en dan een goede reis terug naar Nederland.
Hartelijke groeten, Wies Veenman, TravelXl Nieuwkoop

a.i.m.t.e

Hoi Paul,

Leuke foto's !
We wensen je een hele goede terugreis en zien je gauw !

gr. van ons

ome kees en tante jannie

Hoi Paul,

We hebben je reis goed kunnen volgen,en wensen je goede terugreis naar Nederland,tot gauw

groetjes van ons

pmp

Hele goede terugreis en tot morgen gr van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!