inafrika.reismee.nl

Laatste dagen Namibie, Dune 45

Beste allemaal

Nadat we Swakopmund hebben verlaten volgt een schitterende route langs de meest adembenemende landschappen. Ik was mij net aan het realiseren dat ik blij ben dat ik gekozen heb om ook Namibie in mijn trip te doen en dan Komt het volgende landschap al weer voorbij. Het is alsof je in de karstgebergten in China rijdt en 5 minuten later de bergen met de meest mooie kleuren, het is ongelooflijk hoe mooi Namibie is. En mensen die zeggen je kan Namibie niet missen in een trip in Afrika! Het is Waar We zagen de mooiste landschappen die ik ooit heb gezien. Inmiddels ben ik onder de Steenbokskeerkring dus ik kom al behoorlijk zuidelijk. Het weer is overdag warm en s nachts flink koud, maar dat is prima! We zijn inmiddels op de camping aangekomen aan de Oranjerivier en hebben zicht op het laatste land in mijn trip Zuid Afrika

Maar eerst even kort over mijn belevenissen deze dagen gisterenochtend in de vroegte hebben we dune 45 beklommen dit is een zeer steile maar prachtige duin. Ik heb de top bereikt ( na 25 minuten) En het is echt de moeite waard. Op de weg terug is het een enorme kick om de duin af te rennen en in een minuut weer beneden te zijn. Na dune 45 hebben we deadvlei en Sossusvlei bezocht in Deadvlei is alle vegetatie dood omdat de rivier nu in Sossusvlei stroomt. Ook deze plaats droogt langzaam op en dat levert een bijzonder mooi landschap op! Vandaag hebben we de FishriverCanyon bezocht Wat de en na diepste canyon van de wereld, en de diepste in Afrika is. Het is vergelijkbaar met de Grand Canyon en dus zeer spectaculair.

Nu nog een nachtje in Zuid Afrika, in Citrusdal voor Kaapstad en daar zijn we in de wijnlanden. Het gaat zo snel! Maar als ik terugkom kan ik jullie alle verhalen vertellen en de vele foto's laten zien.

Tot in Kaapstad!

Paul

Reacties

Reacties

Michel & Jeannette

Wauww wat een belevenissen. Wij zijn erg benieuwd naar je verhalen en foto's.
Geniet er nog even van!

Ingrid

Indrukwekkend al jouw belevenissen. Ik ben erg benieuwd naar je foto's!

ria

hallo Paul wat een belevenissen ik ben weer terug van Parijs en heb ook van alles beleefd .ben erg benieuwt naar jou foto's en verhalen. ik heb jou ook veel te vertellen.

rmp

alweer zo'n prachtig verhaal staat alles nog geprogrameerd in je hoofd. we hopen voor jou nog een paar leuke laatste dagen
wij kijken inmiddels uit naar je thuis komst
veel liefs pmp

marjolein

Ik ben erg benieuwd naar je verhalen. Mijn 3weken vakantiereis door een deel van zuidafrika valt wel in het niet bij jou gewelidige reis.

Ik denk dat je collega's maar een avondje moeten langs komen om alle verhalen aan te horen anders wordt het de komende tijd niet werken maar kletsen tijdens het werken! Haha..

Geniet nog volop van je laatste dagen!
Deze reis zal je nooit meer vergeten!

Tot snel!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!