inafrika.reismee.nl

Weer Thuis!

Na een lange en zeer turbulente vlucht, ben ik inmiddels weer thuis!

Mijn koffer was gelukkig niet te zwaar en pastte nog dicht. Met heel veel herenneringen kan ik beginnen met het uizoeken van mijn spullen en natuurlijk de vele foto's!

Het was een prachtige reis waar ik veel indrukken heb mogen opdoen, veel gezien en veel nieuwe vrienden heb gemaakt. Ik heb heel erg genoten!

Bedankt voor alle reacties op mijn blog, Zo dacht ik af en toe toch nog een beetje aan huis.

Als iemand een keer foto's wil zien kan dat zeker! Ik wil ze eerst even uitzoeken en selecteren.

voor de laatste keer!

Groeten, Paul

Reacties

Reacties

Ingrid

Welkom thuis, Paul! Een prachtige reis met prachtige verhalen. Heel leuk om te lezen en ik ben zeker benieuwd naar je foto's. Tot maandag

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!