inafrika.reismee.nl

In de Woestijn!

Dag Allemaal, Even eenberichtje vanuit de Woestijn in Swakopmund! We zijn hier drie nachten en hebben een hotel! met een bed en een hete douche! Alleen moeten we de kamer delen met zn achten maar dat maakt niet uit! De temperatuur iswat we noemen chilly dus wat frisjes ongeveer 16 graden en een koude wind. De eerste nacht hebben we een groot verjaardagsfeest gehad voor Stacey en we hebben gekaraoked tot in de late uurtjes. Voor echte feestjes moet je dus hier zijn. Gisteren rustig aan gedaan en een sightseeing door het dorpje. Vanochtend heb ik de woestijn bezocht en wat is dat beter omdat op een Quad te doen. Crossen door het zand echt super cool! Halverwege nog gesandboard op een hardboardplaat van een hoge duin En dat gaat super hard en echt overal is zand! Maar het geeft een kick. Om nog even terug te komen op Cheetahpark dat was erg bijzonder om de cheetahs gewoon als huisdieren te zien lopen en met ze op de foto te gaan. Daarna zagen we cheetahs meer in het wild en hoe ze gevoerd werden dat leverde spectaculaire beelden op!

Nu nog een paar dagen Namibie in de woestijn en hoop dat ik daar nog meer over kan vertellen later. Anders zal de volgende upgrade in Capetown zijn!

Tot later

Paul

a,i,m,t,e

Ha die wereldreiziger,

Klinkt nog steeds leuk en erg avontuurlijk allemaal !!
Wat een belevenissen......
Met die 16 graden kun je vast wennen aan de temperatuur terug in Nederland want die wil deze zomer niet echt veel hoger worden...
Nog veel plezier je laatste weekje
x uit Aalsmeer

pmp

tjonge wat een sportiviteit je heb straks een conditie als een paard leuk hoor Hier hebben we eindelijk ook weer een droge dag veel liefsen tot de volgende keer