inafrika.reismee.nl

Zimbabwe

Hallo Allemaal,

Vandaag och wat internet gevonden vanuit Zimbabwe. We zijn vanochtend om 8.30 uur gaan wandelen vanaf de kampsite naar de grens. En we zijn net een half uurtje gearriveerd in Zimbabwe Wandelen langs een grens is een leuke ervaring Eerst uitchecken in Zambia dan een kilometer niemandsland met de brug over de Falls waar vanaf je kunt Bungeespringen. Mij niet gezien het is vreselijk hoog! Maar 3 van onze groep zijn vanmiddag deze ervaring rijker. We lopen naar de andere kant en kopen het visum voor Zimbabwe. Eerst naar loket een en dan netjes je naam op carbonpapier met een stempel op een formulier naar de volgende balie om te betalen en dan naar volgende om je visum op te halen. Het is grappig om te merken dat in Afrika voor alle diensten 4 x zoveel mensen worden gebruikt dan in ons land. Vandaar lopen we langs de falls naar Vicfalls town Even een kaartje sturen en nu internet. Ook ben ik nu officieel Miljardair en kocht een bank biljet van een Miljard of zo iets.Nu niets maar waard maar het voelt goed.

theo en brigitte

Hoi paul, zo te lezen heb je het nog steeds erg naar je zin! En voel je je ook weer beter, fijn om te lezen!
Ben erg benieuwd naar je Lions ervaring heel veel plezier en tot de volgende mail

penm

zo jongeman we horen dat je het nog steeds naar je zin hebt . velang je al een beetje naar holland zo te horen nog niet .
nou geniet nog maar even
hier ook eindelijk strandweer 2 dagen dan weer minder
groetjes menp