inafrika.reismee.nl

Aan het strand in Malawi!

Hallo Allemaal,

Vandaag een lekker relaxdagje aan het strand in van Lake Malawi. Het meer lijkt net een zee met golven en wat is er beter om wakker te worden met het geluid van de golven en een lekker zonnetje! Op de camping zijn warme douches en dat is dus ook erg prettig! Ik voel me al weer beter! Nog wel een beetje maagkramp en een flink verkouden maar lekker uitgerust.

Gisteren hebben we eerst een dorp bij de andere camping bezocht waarna er een houtmarkt was. Waar we natuurlijk weer wat konden kopen! Het wordt je nooit makkelijk gemaakt om niks te kopen en ze bedenken alles om je iets te laten kopen.Maar dat heeft ook wel weer wat! Daarna gaan we met de truck richting kande beach en we maken een stop in Mzuzu, We gaan naar een markt waar we spullen kopen voor de avond. Onze opdracht is voor degene van je lootje. een outfit te vinden op de markt voor de avond. Dat wordt natuurlijk een gekke boel. Het budget is 5 dollar. Ik moet wat gaan scoren voor Jaemes. Dus we gaan opzoek. Er is heel veel tweedehandskleding uit de jaren 70 80 en ook tijgerprintjes enz. Ik vindt een erg grappig tijgerprintje en een bling bling ketting en besluit om dat te nemen. Erg Benieuwd naar wat er voor mij is hebben we s avonds de outfit uitwissel. De meest gekke creaties komen te voorschijn Voor de heren meestal een top en rok in print of een badpak. Of een gouden glitterpak En in mijn geval een Rode Beha en een Glitterrok. We doen de outfits aan en hebben erg veel lol.Met plastic zakken en sokken maken we heuze boobies en Daar zijn sommige dames erg jaloers op! Er wordt op de bar gedanst en het is een gezellige avond. ( foto's volgen.) Vandaag een relaxing dagje wat lezen internet en gewoon lekker relax. Het dinner voor vanavond is iets met varken, want deze hing vanochtend aan het spit!, Dus ik ben benieuwd. Morgen en overmorgen weer lange lange dagen van meer dan 600 km. Dus dan kunnen we weer op naar Zambia om veel te zien en te beleven. In drie dagen zijn we in Livingstone bij de Victoriawatervallen!

Tot een volgende keer!

Gr. Paul

Anneke

Hallo Paul, die outfitjes kwamen vast niet bij Zeeman vandaan. Ik ben wel benieuwd naar de foto's van deze verkleedpartij. En dat varken aan spit deed mij gelijk aan iemand denken!! Jij ook zeker. Maar wat veel kilometers heb je al in de benen zeg!! Veel mooie dingen gezien, en daar ben je ook voor gegaan. Groetjes Anneke.

pmp

hai Paul daar zijn we weer terug van weggeweest hebben het prima gehad fijn dat het jouw ook weer beter gaat .Hebben je verhalen via Inge gevolgd en via jou sms jes Leuk z,n bonteavond idee verheugen ons op de foto,s Tot gauw weer veel liefs p m

a,i.m.t.e

Zo Paul ga je nu echt de Lionking naspelen ?
Doe maar voorzichtig, veel plezier bij alles wat er weer op het programma staat !
We gaan je wel missen hoor !
gr. uit Aalsmeer

p m p

zo komt eindelijk je jeugddroom uit? leeuw onder de leeuwen fijn om te horen dat je je weer beter voelt.veel plezier maar weer.veel liefs van ons