inafrika.reismee.nl

Dag langer in Dar es Salaam.

Dag Allemaal,

Inmiddels weer terug in Dar es Salaam, ook dit maal aan het strand met zwembad en warme douches en een eigen tent!Het was duidelijk te merken dat we nog niet weg wilden van Zanzibar onze boottrip op de ferry terug was zeer heftig! De zee protesteerde en de boot klapte op golven en schudde alle kanten op. Dan is 2 en half uur lang. Een groot deel van de mensen in de boot was erg beroerd. Ik had ook wel wat klachten maar kon gelukkig blijven zitten in de boot.

Terug op de kampsite horen we dat we een dag langer in Dar es Salaam blijven omdat er problemen zijn in Malawi, Er is politieke onrust en we wachten nu op een andere truck zodat we in convooi kunnen rijden en samen kunnen beslissen of we naar Malawi gaan of direct Naar Noord-Zambia en via daar naar Livingstone. Het is dus even afwachten. Een relaxing dagje dus. Ben een beetje verkouden dus lekker uitslapen en rondhangen is lekker. Nu in een hotel om wat te internetten. Lekker lunchen met vers fruit (passiefruit meloen mango papaya en banaan) om energie op te doen voor de lange rijdagen die gaan komen.

Het is dus veilig wat we doen qua reizen en maak je dus geen zorgen omdat, Ik probeer jullie op de hoogte te houden door deels email en anders sms, Onderweg hiernaartoe zagen we nog een auto in de brand en de brandweer was aan de andere kant van de ferry dus dat was nog even schrikken. Maar onze tuctuc brengt ons gewoon via een andere weg.

Ik zal een beetje zon naar jullie sturen al is het hier wel warm maar toch ook bewolkt. Het is prima uit te houden zo!

Ik hoop tot in Malawi !

Paul

Reacties

Reacties

Theo en Brigitte

Hoi globbetrotter, leuk om weer een verhaal van je te lezen! Wat vervelend dat jullie ff een dagje moeten wachten maar voor je veiligheid wel zo verstandig. Kijken alweer uit naar je volgende verhaal met belevenissen. Groetjes uit een regenachtig en koud nieuwkoop

Ria

hoi paul hoe is het daar in afrika
ik ga bijna naar disney paul
Ik zal donald de groeten doen jij nog veel plezier ik heb je jou kaart nog niet gezien hoor heb je nog een paar dieren gezien groetjes uit regenachtig nieuwkoop kus van ria

TravelXL van Limburg, Nieuwkoop

Beste Paul,

Erg leuk om al je verhalen te lezen en foto's te bekijken.
Fijn om te lezen dat Tucan Travel de politieke onrusten in Malawi goed in de gaten houdt om zo niet de problemen op te zoeken.

Fijne reis nog verder.

Met vriendelijke groet,
Veronique de Waal
TravelXL van Limburg

misha

het is hier heel leuk verlang je al naar huis ? ik gaa naar opa en oma die zijn op de campng we heben al heel veel gedaan ik zag heelen mooie fotos en verhaalen ik hoop dat je het leuk vint en leuke fotos kunt maaken
kusjes misha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!