inafrika.reismee.nl

Zanzibar Beach

Hallo Allemaal,

Nog een maand te gaan vanaf vandaag! En nu een stukje vanaf Zanzibar beach. Inmiddels zijn we op het strand voor onze laatste twee dagen Zanzibar. We logeren in Paradise bungalows dit is een resort met een wit strand blauwe zee en uitzicht hierover. De voorzieningen zijn wat minder dan in Stonetown en we hadden geen electra en stromend water voor 1 hele dag en nacht. Het probleem is de Tanzaniaanse stroomvoorziening. Het is bewolkt maar wel lekker warm! Gisteren hadden we een spicetour en heb geleerd dat kaneel in een boom groeit (boomschors) pepers gegeten coconutmilk gedronken en Vers Fruit gegeten! Dat is wel echt zo lekker verse cocktails en fruit en vis fantastisch. Gisterenavond hadden we diner op het strand en dat is geweldig. Later in de avond terug naar mijn kamer en toen had mijn kamergenoot de deur op slot gedaan. Dus moest ik wachten tot ie wakker werdt ! Gelukkig na 35 minuten was ie wakker en kon ik als nog naar bed! Vandaag een snorkelexcursie gehad Anderhalf uur snorkelen, Wat een prachtige vissen en mooi koraal dit is echt heel bijzonder! Dit is echt wonderlijk zo mooi het is! Daarna zeilen we terug op een Dhow langs alle mooie resorts Even genieten dus! De laatste uurtjes Zanzibar en dan morgen terug naar Dar es Salaam, om maandag naar Malawi te vertrekken voor een ander paar dagen aan Lake Malawi aan de Beach! Genieten jullie ook nog van de Nederlandse zomer! ik hoop van wel

Ingrid

Hallo Paul
Vandaag zelf net terug van vakantie en begonnen met het lezen van je verhalen, want online komen lukte dit jaar niet best. Wat beleef je veel! Het is indrukwekkend wat een enorme indrukken jij opdoet. Begreep dat je een snurkende tentgenoot had, hoop dat dit niet al teveel ten koste van jouw kostbare slaapuurtjes gaat. Paul, nog veel plezier, ik ga verder genieten van je mooie verhalen en prachtige foto's
groeten,
Ingrid

mpp

hoi Paul de vraag of het hier al lekker zomers is nou dat valt tegen het is hier herfst.maar bij jou gaat het prima zo te lezen per telefoon lukte het niet zo goed maar het smsje is misschien wel gelukt had je
kamergenoot een hekel aan je?nou tot horens uit
lake malawi

a,i,m,t,e

Ha vakantieganger,

Ziet er goed uit op het witte strand !!
Wij hebben vandaag om 12.00 uur vakantie gekregen dus hopen dat de zon nu gaat komen, stuur jij 'm eens deze kant op !!

Veel plezier nog ..........

liefs uit Aalsmeer