inafrika.reismee.nl

Terug in Nairobi!

Beste Allemaal,

We zijn weer terug in Nairobi en vanmiddag komen er nieuwe mensen in onze groep om mee te gaan richting Kaapstad of een deel daarvan. De eerste 17 dagen gingen zo snel en het is ongelooflijk. Ik heb zoveel gezien en zoveel gedaan en ben blij dat ik dit op mijn blog met jullie mag delen. Prachtige foto's bijzondere ontmoetingen en een tijd met veel lol avontuur en prachtige ervaringen. Nu al en ik mag gelukkig nog een lange tijd! Ik geniet volop en het is geweldig maar soms ook wel confronterend om dingen te zien! Ik vindt het ook erg leuk om al jullie reacties te lezen en ben zo toch een beetje dichtbij jullie allemaal! Gisteren hebben we afscheid genomen van 5 van onze groep zij gaan terug naar huis of verder op reis ! We deden dit in het bekende Carnivors restaurant waar je voor $ 35 onbeperkt vlees kan eten. Van Struisvogel Krokodil en Kameel tot spareribs rund en andere lekkere dingen. Daarbij krijg je dan allemaal salades en soup en een dessert. Echt een aanrader als iemand ooit in Nairobi of Johannesburg is! De komende dagen gaan we richting Tanzania met aan het eind van de week ZANZIBAR !!! Maar eerst bezoeken we het Serengeti Park en de Ngorongoro crater. Ik denk dus dat het even duurt voordat ik weer een berichtje kan sturen. Aangezien in de Wildparken minder beschikbaarheid van internet is. Het wordt morgen een lange dag rijden! en van Arusha naar Dar es Salaam daarna is 700 kilometer met nog steeds een gemiddelde snelheid van 50 kmph DIt komt grotendeels door de verkeersdrempels die afremmen tot max 5 kmph en er zijn er duizenden van op de wegen in Kenia Uganda en Tanzania. Ik hoop morgen de big five weer te ontmoeten! En hoop dat jullie ook genieten van de Zomer(vakantie)!

Groeten en tot snel!

Reacties

Reacties

pmp

hoi Paul leuk verslag en nu ook foto's erg leuk. zijn de medereizigers leuke mensen je zult de andere wel missen maar ja nieuwe mensen nieuwe verhalen.
snappen we het goed dat jullie meer dan 14 uur moet rerizen nou wij vinden het een eind maar succes maar weer tot de volgende keer

a,i,m,t,e

Hoi Paul,

Leuk om ook wat foto's te zien. Mooi om te horen dat alles zo leuk is tot nu toe. Alleen die lang reistijden is dat niet vervelend ? Je krijgt er iedere keer natuurlijk wel iets moois voor terug !
Veel plezier weer, groeten uit Aalsmeer
Voor het weer hoef je niet terug naar Nederland trouwens, volgens mij is hier de herfst al begonnen, veel regen en veel wind brr.....

Marjolein

Paul,

Zo te horen zit je daar prima!
Super mooi! Ik weet hoe jij je voelt in Afrika, elke dag weer genieten!

Ik zeg: Blijf genieten!!

Anneke

Hallo Paul, jij geniet wel daar in Zuid Afrika zeg, en wat beleef je veel zeg. Leuke foto trouwen van jou met die gorilla, dacht eerst dat ons prinsesje ook mee was, maar het is een echte gorilla. Veel plezier nog en als jij terug bent ga ik naar Portugal 2 weken. Liefs Anneke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!