inafrika.reismee.nl

Op naar Afrika

Beste Allemaal, Morgen is het zover dan ga ik op weg naar Afrika!!

De komende acht weken hoop ik iedereen die dat wil op de hoogte te houden van wat ik in Afrika allemaal ga beleven!

Morgenochtend om 11.15 vertrek ik vanaf Schiphol met de Kl0565 naar Nairobi in Kenia.

Momenteel ben ik bezig met de laatste dingen voor in de koffer e.d. dus bijna klaar voor vertrek. En heb er echt super veel zin in !!

De eerste twee dagen ben ik in Nairobi en daarna ga ik naar het eerste wildpark: Masai Mara. Op de kaart heb ik de route ongeveer ingetekend zo dat jullie kunnen volgen waar ongeveer uithang!

Ik hoop dat ik regelmatig wat van mij kan laten horen!

Tot een volgende keer in Afrika!!

Paul

Reacties

Reacties

Theo en Brigitte

Veel plezier met je reis in Afrika!

a,i,m,t.e

Lieve Paul,

Veel plezier, geniet van je reis en doe voorzichtig
veel liefs van ons

Sandra

Veel plezier en geniet ervan.

Ingrid

Hallo Paul,
Ik hoop dat je een fijne vlucht hebt gehad!
Ik ben erg benieuwd naar je eerste ervaringen.
Veel plezier!
Ingrid

carla

Hoi Paul Heel veel plezier op je reis naar Afrika en geniet er van ben benieuwd naar je avonturen .

Groetjes tante Carla

Ome Kees en Tante Jannie schrijven:

Hoi Paul,

Als het goed is heb je misschien al de Big5 gezien!
Heel veel plezier,we blijven je volgen.

mama en papa

nou paul nou weet je hoe een geluksvogel je bent fantastich om te horen en mee te genieten met jou.
kusjes van ons

mama en papa

nou paul zie je nou hoe een geluksvogel je bent!
erg leuk om allles mee te beleven.
kusjes van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!